fredag 7. oktober 2011

Dagens høydepunkt :-)

Ja da er det helg i gjen. Denne uka har jaggu godt fort, men er det ikke alltid slik når en har det kjekt.? Dagens høydepunkt må nok sies å være at jeg kom hjem fra Fjørtofta,godt å se igjen resten av familien. Helgen skal tilbringes isvømmehallen og (Eldstemann svømmer for Aalesund svømme og livredningsklubb.)ellers blir det kun og nyte siste innspurt av høstferien. Mandag er det ny arbeidsuke, og godt er jo det også. Men sant skal sies, jaggu er det godt å ha ferie :)

Tenkte jeg skulle fortelle litt om min familie.
Vi, jeg og min samboer har 2 flotte gutter. Som er 11 og 15 år. Å ja schæferen Jarrox selvfølgelig. Hverdagen vår er vel som de aller fleste, aktiv!! Begge guttene spiller fotball, + eldstemann er noen økter i svømmehallen pr uke. Minste har nå begynt med bordtennis og syns at dette er kjekt. Min samboer er aktiv innen hundesporten, men ipo og lydighet. Jeg har prøvd å hive meg på zumba basillen, men dei "kordinasjonspillerene" funker ikke helt enda :P Men får bare stå på. Litt bevegelse er vel bedre enn ingen? Svett blir jeg i allefall. Men må nok si at jeg føler meg noe "stiv og norsk" ;-) Klarer ikke helt og kaste alle hemningene. Men kan jo komme etterhvert!


Bilde er tatt av fotograf Kenneth Hjelle. I hagen til Jentekolonien her inne på Skodje. Guttene var begynt og bli lei, så rampen kom fram :)

Ha en flott helg og kos deg akkurat slik som det passer deg :)

1 kommentar: