onsdag 5. oktober 2011

Dagens høydepunkt

Ja da skal jeg prøve meg på blogging. :) Vet jo ikke hvor mye det blir dette her. Men kanskje mer som en dagbok. Men uansett så kan det være kjekt å prøve i allefall. Vart inspirert av min gode venninne Lena (endagavgangen) og en bekjent av meg som har begynt med Dagens høydepunkt på facebook. Utrulig hvor mye vi har og være takknemmlig for. De små tingene, som vi kanskje tar for gitt. Men likevel er viktig i hverdagen. Vi har alle våre tunge dager, men likevel så er der sikkert noe som er positivt med den dagen også, om en kjenner godt etter. Om det er et smil fra våres barn, en god klem eller en annen "liten" ting som fikk deg til å smile litt.


Ett av dagens høydepunkt idag; Tok med meg min eldste sønn og 3 kamerater ut til Fjørtofta. En herlig gjeng ungdommer som skal kose seg og ja da blir nok endel data tid :) Bildet er tatt fra Fjørtofta i sommer under en av dei vindfulle dagene som kan være her ute.
Ha en fin kveld videre :) Klem fra meg.

2 kommentarer:

  1. yahooooo!!!! velkommen til blogglandia!! du må endre på tidspunktet ditt...om ikkje tida går svært sakte der ute på øyna!!! ;) superflott, gleda meg til å lese meir!!!!

    SvarSlett
  2. Takk Lena. Tida fikk jeg ikke til. Men tiden går jo sakte her på øen :D Tar imot all hjelp :)

    SvarSlett